Nejvýhodnější alternativou je osobní účet zdarma

Nejvýhodnější alternativou je osobní účet zdarma

Osobní účet náleží fyzickým osobám. Jedná se o běžný účet, jenž je určen pro bezhotovostní i hotovostní platební transakce. Nabízí a poskytuje i řadu dalších služeb a produktů. Jsou bankovní poplatky odrazujícím atributem?

Zajisté se takřka každý z nás dostal do situace, kdy mu současné podmínky vedení účtu připadaly méně vyhovující. Rovněž díky stále se rozšiřující nabídce bankovních služeb je reálné zamyslet se nad změnou. Toto rozhodnutí jsem učinil i já, když jsem pociťoval, že je čas na změnu a porozhlédnutí se po výhodnějších podmínkách. Vždyť proč nevyužít a nezískat osobní účet zdarma? A to zdaleka není vše, co lze získat v rámci aktuální nabídky od mnoha finančních subjektů.

Zásadní parametry pro osobní účet

Pro mě coby fyzickou osobu je zásadní využití dostupných nabídek služeb. Preferuji výběr na základě služeb, které jsou pro mě důležité a které budu využívat. Také se snažím ve vlastním zájmu a kvůli úspoře kombinovat nabídky, které jsou pro mě nejvýhodnější.

Vždy se zajímám o bankovní produkty, jako je například vydání kreditní a debetní bankovní karty, platební příkazy, výběry z bankomatů, možnost kontokorentu apod. Samozřejmostí je pro mě v dnešní době vedení osobního účtu zdarma, i když banky pomalu zvyšují poplatky.

Osobní účet zdarma je pro mě prioritou

Doba velmi pokročila a je v hojné míře využíváno internetové i mobilní bankovnictví. Pro řadu z nás je již běžnou každodenní záležitostí. Stejně tak pohodlné vybírání z bankomatu a především placení u obchodníků prostřednictvím platební karty. Nepostradatelnou výhodou je díky platební kartě a osobnímu účtu také nakupování v zahraničí, jakož i přes internet prostřednictvím zahraničních e-shopů.

Rada pro ty, kdo si nejsou jistí výběrem osobního účtu: je dobré využít srovnávače osobních účtů, kde se ihned po zadání potřebných informací dozvíte informace s nabídkou adekvátního účtu.

Vítězem se pro mě stalo mKonto

Je to osobní účet, který je zárukou maximálního komfortu. Předností je i snadné ovládání účtu. A to vše bez zbytečných a jakýchkoliv skrytých poplatků. Podstatnou výhodou je, že pro zřízení není zapotřebí osobní návštěvy. Zkrátka vše vyřídíte velmi jednoduše a zcela z pohodlí domova. Pak není divu, že jsem se takto rozhodl.

Mezi důležité atributy náleží vedení nejen bankovního účtu zdarma, tj. bez poplatků, ale rovněž výběry ze všech bankomatů na území České republiky i v zahraničí – jestliže je výběr ve stanovené aktuální hodnotě danou finanční institucí. Nepostradatelné jsou zajisté i veškeré příchozí a odchozí platby v České republice zdarma. Týká se to i trvalých příkazů a inkasních plateb.

Přístup k osobnímu účtu mám neustále a odkudkoliv díky internetovému bankovnictví. Vše přehledné i v rámci mobilní aplikace. Pozitivní je pro mě také, že k osobnímu účtu zdarma je dostupné pořízení dalších čtyř účtů. Stejně tak je možný vklad na účet v hotovosti s odpovídající kartou prostřednictvím vkladového bankomatu. Vše je samozřejmě zdarma.

Nyní mi zajisté asi už rozumíte a sami se můžete přesvědčit, že lze ušetřit. Nic není nemožné a v současné době toto tvrzení platí dvojnásob. Však panuje velká konkurence mezi bankovními společnostmi. Je jen v jejich zájmu, aby adekvátní nabídkou získaly co nejvíce klientů.

Proč se vyplatí provést změnu osobního účtu

Nepopírám, že vyznat se v nabídce veškerých služeb v rámci zřízení a následného vedení osobního účtu není snadnou záležitostí. Věřte, že i já jsem strávil mnoho hodin, dní a týdnů rozmýšlením, hledáním, porovnáváním. Pro své okolí jsem byl již spíše postrachem, neboť jsem se každého dotazoval, kdo kde má zřízen osobní účet, zda využil možnosti a má osobní účet zdarma, jaké služby využívá, co vše daná finanční instituce k vedení osobního účtu nabízí a poskytuje. Pokud by banka poskytovala taky možnost investice do kryptoměn, byla by apka téměř dokonalá.

Nyní mám pocit, že bych se mohl stát možná až školitelem, jakým přehledem aktuálně disponuji. Nicméně především jsem si vědom, že mému okolí se ulevilo. Ale možná mi ještě poděkují, neboť jsem mnohé přivedl na myšlenku zajímat se více o vedení osobního účtu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Koupelna podle chlapa

Jaká střešní krytina je nejlepší

Myslete na vaši bezpečnost i na cestách. Jak sjednat cestovní pojištění?