Odzvonilo mým chlapáckym časům?

Všichni víme, že stát se pravým mužem – na tom třeba makat každý den. Avšak moje představy o chlapáckých zkušenostech, které budou spjaty s navštěvováním přítelkyně chaty, se v posledních měsících rozplynuly do ztracena. Kromě kácení dřeva jsem musel řešit už jen výměnu vnějšího osvětlení a naposledy i koupi nové postele... rozejdeme se s ní?

"Být správným chlapíkem" - to je moje otřelá fráze, kterou už možná z mých příspěvků znáte. Musím přiznat, že čím jsem starší, tím víc si z toho sám dělám srandu. Zatímco je kluk mladý a potřebuje se ve svém prostředí prosadit, má tato větičky trošičku jiné zbarvení než pak o několik (desítek) let později. V současnosti to pro mě časné znamená fyzicky se zlepšovat (ať už jen udržovat?) A zlepšovat se ve všech činnostech, které se od chlapa očekává, že bude zvládat.

Možná jsem v tomto staromódní, ale mám na mysli i věci v domácnosti. Zda nejlepší (chlapácky) řečeno - vše co souvisí v současnosti se starou kategorií lovu. V tomto smyslu mě nová přítelkyně a její chata přivedly na myšlenku zlepšování svých chlapáckych schopností v jádru chlapáctví – samého hluboko v lese. No člověk plánuje a realita už dávno ví, takže jak to dopadlo?

Chata mé přítelkyně

První "reality check" mi ani tak nedala samotná chata, ale její pozice. Nachází se totiž v spíše zahrádkářské oblasti než přímo v lese a její vchod je v podstatě hned u betonové cestě. Všude kolem samé zahrádky. Naštěstí tam mnoho lidí během našich dosavadních návštěv nenolo. Doufám to tak i vydrží. Byť jen v zahradní přírodě, chlap potřebuje být sám!

Co se týče samotného interiéru chaty, ten měla přítelkyně zařízený vcelku prakticky. Co si velmi cením. Celá chata je v podstatě jednopatrových ekvivalentem jednoizbáku. V jednom rohu velká manželská postel, ve druhém kamna a ve třetím krásná praktická kuchyňka. Vedle dveří má také malou sprchu a do chaty dokonce zavedenou zimní vodu.

První (ne) chlapácky problém

S přítelkyní jsme se na první návštěvě její chaty určitě nenudili. Ne že by došlo k nějakým radovánkám, ale při kontrole exteriéru doslova vybuchlo externí osvětlení. Jako praskla první žárovka, zakřičel jsem tenkým hlasem jako malý vystrašený chlapec. Přítelkyně mi to samozřejmě nechala pěkně vypapat. A vlastně to vypapávam dosud.

Po testovacím výletu jsme se s přítelkyní následující víkend rozhodli vybrat na nákupy. Jedním z cílů na seznamu bylo i nějaké vhodné externí osvětlení na chatu. Předtím jsem se podíval detailnější informace o těchto osvětleních. Nejen abych zapůsobil na přítelkyni, ale abych reálně v létě v noci nezůstal venku po tmě sám. Co když se pohádáme?

Z návštěvy u přítelkyně chaty jsem tedy v prvních momentech jako chlapák nadšený nebyl. Ještě i sekání dřeva jsem musel odložit, protože sekera, která byla dostupná na chatě byla tupá jako hovado. Nákupy externího osvětlení také k mé mužné náladě nepřispěli. A to ještě nebylo vše – po nákupech jsme šli s přítelkyní na chatu po druhýkrát.

Druhý (ne)chlapácký problém

To už bylo o něco lépe. Chlapák-nechlapák, celý den jsem se s radostí plahočí s přítelkyní v jejím malém bazénu. Moje ego trochu uráželi priateľkine poznámky o tom, jak jsem si naschvál doma zapomněl věci na broušení sekery. Jak si vůbec něco takového může o mně myslet? Rozhodl jsem se jí to dostat z hlavy při večerních... No vždyť víte.

Večer jsem tedy správně chlapácky zničehonic vypnul externí osvětlení a pevně uchopil svou přítelkyni do rukou. Zatímco byla celá zmatená z té změny situace, zatáhl jsem ji do chaty. Už ve dveřích nejen pochopila mé záměry, ale začala se sama aktivně zapojovat. A tak když jsme spolu padaly do velké manželské postele, nemysleli jsme na nic jiného, než... a najednou BUM!

Jelikož já byl ten vespod, do postele jsem padal zády. Moje chlapácke naladění bylo v nejlepším, když v tom mi kříže vybuchly v oblaku bolesti. Na něco tvrdé a hlavně tupé narazily svaly mého spodního zad. Když jsem zjistil, co to bylo, skoro jsem omdlel – a přítelkyně také, ale smíchy. Byla to totiž ta nešťastná tupá sekera!

Je absolutně neuvěřitelné jak se tam dostala. Já osobně nemám tušení. Co však bylo ještě více k zlosti (a přítelkyni k smíchu), byl fakt, že ačkoli bylo fajn, že nebyla tak ostrá aby mi reálné prosekat kůži, na druhé straně jsme zjistili, že zase až taková tupá nebyla. Přítelkyně se na chvíli přestala smát, když zjistila, že její sekera protnula na posteli matraci. Takže dalším bodem programu bylo koupit matrace do postele.

Novou postel je škoda nevyzkoušet

Takže jak dopadly moje úvahy o chlapáckým rozchodu? Žádný se nekoná. Přítelkyně mi za to stojí a byli jsme na chatě vlastně jen párkrát. Také jsem zjistil, že zase až takový chlapák ani sám nejsem a mám co na sobě zlepšovat. Dám tedy přítelkyni ještě šanci. Vždyť i ty nové matrace do postele musí někdo vyzkoušet.

Komentáře

  1. Bylo skvělé vědět, že existuje upřímný věřitel půjček, který ví o pomoci půjčce s nízkou sazbou 2. vždy zůstaneme pokorní a nikdy se nevzdáme financí mého projektu a za nabídku půjčky, kterou mi pedro poskytl, jsme opravdu vděční za pomoc a podporu, kterou jsme obdrželi, jak jsme diskutovali, kontaktujte pedroloanss@gmail.com pro více informací o jeho nabídce půjčky .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Koupelna podle chlapa

Jaká střešní krytina je nejlepší

Myslete na vaši bezpečnost i na cestách. Jak sjednat cestovní pojištění?